والیبال ساحلی آسیا| دست ایران از کسب مدال کوتاه ماند/ مدال برنز هم به چین رسید

16:07 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۹۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم چین سه با پیروزی بر تیم ایران یک به مدال برنز و مقام سومی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2022 دست یافت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا عصر امروز (جمعه 27 آبان) در ورزشگاه سورو شهر بندرعباس برگزار شد.

در این مسابقه تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) رفت و دو بر صفر مغلوب نماینده چین شد.

چینی‌ها در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 15 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند و مدال برنز و مقام سومی را از آن خود کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در ست دوم با حمایت تماشاگران تلاش بسیار خوب و ارزشمندی برای شکست حریف داشتند اما در نهایت چینی‌ها فاتح میدان شدند و ایران یک به مقام چهارمی و پاداش سه هزار دلاری اکتفا کردند.

بیش از یک هزار تماشاگر مرد و زن جدال دو تیم ایران و چین را در ورزشگاه نظاره‌گر بودند و یک لحظه هم از تشویق ملی‌پوشان کشورمان دست برنداشتند. ظرفیت ورزشگاه در این مسابقه تکمیل بود و مردم بسیاری نیز از پشت نرده‌های دور زمین مسابقات تماشا کردند.

چینی ها که در 21 دوره قبلی سه طلا، 6 نقره و چهار برنز این رقابت‌ها را به دست آورده بودند، با این برد تعداد مدال‌های خود را به عدد 14 رساند و مدال‌های برنز خود را به عدد پنج رساند.

دیدار نهایی این مسابقات نیز از دقایقی دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های استرالیا یک (کریستفر مکیو – پائول برنت) و قطر یک (شریف یونس – احمد تیجان) با هم مسابقه می دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *